Cadence of Hyrule staat bekend als een van de meest uitdagende games die recent zijn uitgekomen, maar dat maakt de game niet minder leuk. Met update 1.02 wordt de game nog wat aangenamer.

Ontwikkelaar Brace Yourself Games heeft update 1.02 uitgerold voor Cadence of Hyrule – Crypt of the NecroDancer. De volledige lijst met wijzigingen vind je onderaan dit bericht (met dank aan Reddit), maar de twee voornaamste toevoegingen zijn Achievements en de Beat Rumble mode.

Switch-games staan niet bekend om hun Achievements, maar de update voegt alvast 32 achievements toe voor wie nog wat extra uitdaging zoekt. Op Reddit vind je een volledige lijst van alle Achievements. Beat Rumble zorgt ervoor dat je controller subtiel gaat trillen op de beat. De toevoeging zou voor een meer meeslepende speelervaring moeten zorgen, maar wellicht helpt het ook voor wie moeite heeft om de beat te volgen.

======= PATCH 1.0.2 ==================================
- added achievements
- added leaderboard categories for co-op. If co-op is used at any point during a run, the run will become a "co-op" run for leaderboard purposes
- added more granularity to time-based leaderboard scores
- added a "Beat Rumble" option, that gently vibrates the controller on the beat
- added "(<character> only)" flyaway when a player picks up a weapon their character cannot currently use
- added collision in several areas to prevent map escapes and dungeon skips
- added an option to see the credits from the main menu
- adjusted enemy movement behaviour when an enemy is being pushed against a wall by wind
- adjusted player movement behaviour when holding an object while being pushed by wind
- adjusted player movement behaviour when pushing an object while sliding on ice
- added an option to change some HUD elements to improve readability for colour-blind players
- changed HUD elements to grey-out when the player does not have enough stamina for that action
- prevent giving out dagger/shortsword in "Flawless Victory" blue chest
- fixed a bug that could cause enemies to take an extra move when the song looped
- fixed a bug where bombs could be lifted after they had exploded, with unintended results
- fixed a bug where game time would continue to count up if the console was put to sleep or quit to the home menu
- fixed a bug where skipping the cutscene between phases of the Ganon battle could prevent him from refilling his health
- many other bug fixes

En zo zie je ons, dankbaar zijn voor elke update die de game wat toegankelijker maakt, en hopelijk ook jou, on the Babblefield!

Thibault
Author

Op zijn 15e richtte Thibault Gaming4U op, maar door zijn studies moest hij daar afstand van nemen. De passie voor gaming journalistiek kon echter niet getemd worden en daar is Gamerverse het gevolg van. Zijn schrijfsels gaan meestal over de grote blockbusters, evoluties in het wereldje en opiniestukken. Tot zijn favoriete games behoren Tomb Raider, Uncharted, Far Cry 3, Heavy Rain ... Kortom, je ziet het action-adventure genre als thema. Verder schrijft hij heel graag over zichzelf in derde persoon.

Laat een reactie achter